مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 08:002023-10-28اقتصادي

راویان پیشرفت| انرژی پایدار چراغ صنعت بزرگترین بخش کشور+ فیلم


با ورود پست 123 کیلو ولت بخش دیهوک و خطوط فوق انتقال آن این نقطه به کانون نوربخشی بزرگترین بخش کشور مبدل و روشنایی پایدار چراغ صعنت این بخش طبس تامین شده است.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ هاجر فرخ نژاد، در این نقطه آمپرها برای بهره مندی صنایع، مزارع انرژی های خورشیدی و بهره مندی از مردم از برقی پایدار آن هم در دمای بالای 50 درجه بهشت معادن خراسان جنوبی بالا زده است و همه نیز از این بالا زدن آمپر خرسندند چرا که به جریان افتادن این ولتاژ قوی قرار است توسعه و آبادنی نیز در بزرگترین بخش کشور بیش از پیش به جریان بیفتد همه گام به سوی افقی روشن در دیار نخل و نارنج بردارند.

شاید بهره مندی از این زیرساخت چندان ملموس برای ساکنان این منطقه نباشد اما قوی تر شدن ولتاژ برق را از تابستان سال قبل و تابستان بعدی که مصرف در این نقطه گرمسیری خراسان جنوبی بیش از دیگر نقاط استان است را مردم منطقه دیهوک طبس بیش از پیش احساس کرده و می کنند.

  سرمایه گذاران صنعتی و معدنی هم که تا قبل از این به واسطه نیاز به زیرساخت برق در صف برای بهره مندی از این زیرساخت بودند دیگر اکنون به هر میران برق نیاز داشته باشند تامین می شود چرخ صنعت بزرگترین بخش کشور بیش از پیش به درگردش در می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راویان پیشرفت| انرژی پایدار چراغ صنعت بزرگترین بخش کشور+ فیلم

راویان پیشرفت| انرژی پایدار چراغ صنعت بزرگترین بخش کشور+ فیلم